Grasrotandelen

by admin

Siden Norsk Tipping ble etablert har hele overskuddet gått til samfunnsnyttige formål. Grasrotandelen gir deg som spiller mulighet til å være med å bestemme hva noe av overskuddet skal gå til. Du kan nå velge hvilket lag eller forening som får syv prosent av din spillerinnsats. Det vil si at dersom du spiller Lotto for hundre kroner, går syv kroner til din grasrotmottaker. Og best av alt; din innsats, premie eller vinnersjanse vil ikke reduseres!

Vi oppfordrer medlemmer til å registrere seg med Bøler IF sitt organisasjonsnummer hos Norsk Tipping. Dette medfører at Bøler IF får et prosentvis utbytte av dette uten at dette koster kunden noe. Utbyttet som utbetales tilfaller medlemmene ved at Bøler IF fordeler dette til særidrettene på bakgrunn av medlemstall.  Vi oppfordrer også til bred verving hos familie og venner tilsvarende.

Organisasjonsnummer: 983881416

BØLER IDRETTSFORENING